خانه پیش ساخته- نمایشگاه

ساختمان های پیش ساخته:

ساختمان های پیش ساخته  یا Prefabricated Building  که به اختصار آن را Prefab  نیز می نامند؛  به ساختمان هایی گفته می شود که اجزای اصلی آن در محلی به جز محل احداث ساختمان ساخته می گردد و سپس به محل ساخت انتقال می یابد. به دنبال کم کردن زمان ساخت ( افزایش سرعت ساخت ) ، ساخت ساختمان هایی مقاوم و با کیفیت و به حداقل رساندن هزینه های ساخت و مصالح مورد نیاز می توان از ساختمان های پیش ساخته استفاده نمود .ساختمان های پیش ساخته یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت ویلا های کوچک، مدارس پیش ساخته یک و دو کلاسه، واحد های مسکونی و اداری کوچک، اماکن فروشگاهی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه و … می باشد.

مزایای ساختمان های پیش ساخته:

  1. سرعت ساخت بسیار بالا
  2. وزن پایین و سبک بودن این نوع از سازه ها
  3. امکان احداث و انتقال در مناطق دوردست
  4. کاهش هزینه های اجرا
  5. عدم تولید نخاله
  6. سازگاری با تمامی شرایط آب و هوایی
  7. مقاومت بالا در برابر زلزله
  8. عایق بودن در برابر دما و صدا

در ادامه می توانید ویدئو خانه پیش ساخته ایستا را در صفحه آپارات ما مشاهده نمایید:

 

 

مدارس پیش ساخته:

با توجه به هزینه های بالای ساخت مدارس و مراکز آموزشی در مناطق دوردست و همچنین روستاهای کم جمعیت که تعداد دانش آموزان کمی دارد؛ مشکلات زیاد در حمل و نقل مصالح و نیروی کار متخصص ؛ سبب شده است بسیاری از کارفرمایان به ساخت مدارس با مصالح سبک تر و جدید روی بیاورند.

استفاده  از سازه های پیش ساخته امروزه در کشور های پیش رفته جایگاه ویژه ای دارد. شرکت صنایع عمرانی انبوه سازان ایستا با ساخت بیش از 20 مدرسه پیش ساخته در مناطق و روستا های دور افتاده استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گامی مهم در جهت دسترسی این مناطق به امکانات آموزشی و فرهنگی برداشته است.

 

 

 

در ادامه می توانید ویدئو مدارس پیش ساخته خراسان شمالی و مدارس پیش ساخته خراسان جنوبی را در صفحه آپارات ما مشاهده نمایید:

 

 

ویلای پیش ساخته:

ساخت ویلاهای مسکونی  امن در کمترین زمان، سبب گسترش ساخت این  خانه های پیش ساخته گردیده است.

از مزایای ساخت ویلاهای مسکونی به روش پیش ساخته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سرعت ساخت بالا
  2. هزینه ی ساخت کمتر
  3. صرفه جویی در مصرف انرژی
  4. عایق صوتی و حرارتی
  5. و …

ویلاهای پیش ساخته شرکت ایستا پس از طراحی،تا 90 % در محل کارخانه تولید و ساخته می شود و سپس به محل پروژه منتقل و عملیات مونتاژ انجام می گردد.در ادامه می توانید ویدئو ویلای پیش ساخته در نمایشگاه بین المللی مشهد را در صفحه آپارات ما مشاهده نمایید: